tisdag 10 april 2012

Produktivt fast ändå inte

Idag har jag hunnit med ganska mycket fast klockan inte är så mycket. Det är i och för sig inget som var väldigt nödvändigt att göra och jag har betydligt viktigare saker som står högre upp på att göra-listan men jag har i alla fall gjort något.

Bland annat så har jag:

Planterat frön och upptäckt att fruktförpackningar kan utgöra fina miniväxthus

Teststickat en socka, som ser bättre ut på bild än i verkligheten


Nu ska jag till skolan och se om jag kan få tag i Göran

Peace out!

3 kommentarer:

Karin sa...

Wow, är det älgar på sockan?? Grymt! Hoppas du hittade Göran.

Sofia sa...

Men gud vad smart med fruktförpackningarna! Nästan smått genialiskt! =)

Anna sa...

Karin: Jaa, det är älgsockar:) och jag hittade Göran och fick låna ett mindre danskt bibliotek

Sofia: det där med fruktförpackningarna har jag många gånger funderat på när jag köpt frukt. De är ju liksom genomskinliga och har hål, perfekt, men jag har aldrig kommit ihåg att spara dem så nu hade jag tur att det fanns några hemma:)